Misja i wizja IKC

Jakie jest twoje najlepsze wspomnienie z dzieciństwa związane z zabawą?

Założę się, że to wspomnienie wywołuje teraz uśmiech na twojej twarzy. Ponieważ je uwielbiasz. To jest właśnie power of playing. Moją misją jest tworzenie placów zabaw, gdzie dzieci mogą być sobą, w dowolnym miejscu na świecie. Dlaczego miałbyś w to zainwestować? Ponieważ radość i zabawa opłacają się. Zawsze. Wyższe dochody, więcej powracających gości, spokojna atmosfera i relaks, ale przede wszystkim: wspomnienia na całe życie. 

To właśnie jest: "Turning play into profit”.

Marco Lankman, dyrektor generalny (CEO) IKC Global
 

Turning play into profit?

Dbamy o to, aby nasi klienci czerpali korzyści z wartości zabawy, którą wspólnie tworzymy – a robimy to od wielu lat i jesteśmy obecni w ponad 20 krajach na całym świecie. Bez względu na to, czy jest to pojedynczy moduł naścienny, interaktywna gra na życzenie klienta czy w pełni zaprojektowany, mieszczący się w budynku plac zabaw o powierzchni ponad stu metrów kwadratowych, inwestowanie w zabawę zawsze się opłaca. 

Uczymy się na podstawie dziecięcych zabaw

Ekspertem od dziecięcych zabaw nie zostaje się z dnia na dzień. Od wielu lat prowadzimy badania nad tym, jak dzieci się bawią. Co sprawia, że dziecko na chwilę całkowicie zapomina o czasie i miejscu? Jak w najprzyjemniejszy sposób możemy sprawić, że dzieci zaczną się ruszać, uczyć i rozwijać? Kiedy dziecko się relaksuje, a kiedy nie? 

Znamy odpowiedzi na wszystkie te pytania, ponieważ nieustannie zanurzamy się w świat fantazji naszych najmłodszych obywateli. I uwielbiamy to robić. 

Zabawa się opłaca.

Oto dlaczego:- Więcej spokoju

  • Więcej klientów
  • Wyższy obrót na klienta
  • Klienci wracają częściej
  • Unikalna intensyfikacja doświadczeń z marką
  • Bawiące się dziecko dnia dzisiejszego jest twoim klientem przyszłości.