Kinderspeelhoek C&A wandspeelbord en spelcomputer
Porady branżowe
Udział
Podsumowanie badania przeprowadzonego przez firmę zajmującą się nieruchomościami handlowymi Univail-Rodamco-Westfield:

Do 2025 r. połowa powierzchni sklepowej skoncentruje się na budowaniu doświadczeń klienta - Customer Experience

Oczekuje się, że do 2025 r. połowa powierzchni handlowej w sklepach zostanie przeznaczona na doświadczenie klienta. Jest to podsumowane w badaniu How To Shop przeprowadzonym przez firmę zajmującą się nieruchomościami handlowymi Unibail-Rodamco-Westfield. Holenderscy konsumenci już uważają, że jedna trzecia powierzchni sprzedaży powinna być przeznaczona na doświadczenie klienta.

Według rozmówców doświadczenie klienta, takie jak działania twórcze lub kulturalne, powinny mieć miejsce w sklepie. Co więcej, jedna trzecia ankietowanych osób chce inspirujących sklepów, które stymulują kreatywne wykorzystanie produktów. 39 procent twierdzi, że skorzystaliby z osobistej pomocy pracowników, aby znaleźć idealny produkt dla siebie.

Badanie pokazuje również, że zdecydowana większość lubi zakupy fizyczne, a 80 procent chciałoby móc swobodnie przeglądać różne kolekcje. Dwie trzecie ankietowanych wskazuje, że sklepy należy dostosować do lokalnych tradycji i zwyczajów. 50 procent twierdzi, że wolą marki lokalne od marek nielokalnych.

Wreszcie jedna trzecia ankietowanych osób stwierdziła, że jest zainteresowana bardziej spersonalizowaną ofertą, szczególnie jeśli chodzi o rozwiązania zdrowotne. Jeśli to wymaga od nich pobrania próbki DNA, jedna trzecia się zgadza.

Unibail-Rodamco-Westfield buduje centrum handlowe w mieście Leidschendam w Holandii. Zarządzają również centrami handlowymi w miastach Almere, Zoetermeer i Amstelveen. Badanie How To Shop przeprowadzono wśród tysięcy holenderskich konsumentów.

Winkelbeleving verhogen door een kinderhoek

 

Retailtrends.nl. (2020, 01 13). Half of the store focused on experience in 2025'. Source: https://retailtrends.nl/  https://retailtrends.nl/news/59083/helft-van-…

 

Czy chciałbyś także popracować nad doświadczeniami klienta w swoim sklepie? Kącik dziecięcy da Ci więcej czasu i miejsca, aby pomóc klientom z dziećmi wybrać dla nich idealny produkt.

 

Nasz specjalista ds. Handlu detalicznego chętnie Ci pomoże.

 

Skontaktuj się z nami teraz